e משרד עורכי דין שיווק - חיפוש אחר מנהיגות - papilles en cuisine

משרד עורכי דין שיווק – חיפוש אחר מנהיגות

בזמנים קדומים היה עמוד הטוטם ביטוי סמלי של הדורות הקודמים. זה הציג מידע על זהותו של שבט – מין של הבנה ליניארית של דורות באו ממש לפני אותם ואת המנהיגים שהראו להם את הדרך. הוא אכף סולידריות קבוצתית ובתנאי הקשר יחסי נדרש לחייהם.
עמוד הטוטם זכה לסגד ולטקס. ניתן להבין את ההיסטוריה של שבט שלם על ידי הביטוי הליניארי הזה אחד מסוים. תקשורת סמלית, כקבוצה מארגנת גישה, נמצאת גם במשרדי עורכי דין. משרדי עורכי דין מפרטים בגאווה את שמות השותפים שלהם על נייר מכתבים ומפרסמים אותם בפתחים. בדרך כלל חלק מהשמות הם סמלים של הקודם–הכרה מתמשכת של אלה שהגיעו ממש לפני כמו כמו שצריך כמו אלה אשר בהווה נושאים את הלפיד של מסורות המשרד אל העתיד. תקשורת סמלית זו מתארת את ההיסטוריה של מנהיגות של פירמה ומהווה אינדיקטור של ביצועים חזויים. אבל מה מתרחש כאשר העבר של המשרד נאלץ להיכנע לעתיד המשרד? כאשר זה הופך להיות חיוני שהחברה תמציא את עצמה מחדש ותקבע עקרונות ארגוניים חדשים התואמים את החזון שלה – כאשר שיטה האמונה הישנה איננה עוד מסונכרן עם הדרישות והדרישות של השווקים משתנים ושל לקוחות? רוב החברות מתמודדות כעת עם האתגר הזה נכון, וחלקן אפילו לא מודעות לכך. השותפים איתם שוחחתי זיהו בבירור את היצטרכו להמציא את עצמם מחדש או סכנה להקריב צמיחה ושגשוג.

האם אתה המנהיג?

מי מבין אתם תוביל את המטען? זו מאוד אישי בחירה שכמה אנשים נולדו מנהיגים. זה אולי יהיה מדויק, אבל עבור רובנו, מנהיגות היא מיומנות נרכש שנובע מה מחשבות-סט והרוצה שלנו להשפיע טוב להתאים. באופן דומה, אנשים היום אינם נולדים יוצאי דופן. במקום, הם בחר כדי להשיג פריטים יוצאי דופן}.
עוד באחרונה כמו 2003, מדענים מצאו שהתכונות הטבעיות שלנו אינן “חצובות באבן”. (ראה את הגנום והטבע של מאט רידלי דרך טיפוח.) במקום זאת, הקוד הגנטי שלנו–במיוחד הקוד accountable לתפקוד המוח שלנו – אינו בלתי משתנה ואינו ניתן לשינוי. כפי שאנו מגיבים לאתגרים ולגירויים בכוכב, כך גם הגנים שלנו. בהתבסס על הצרכים ומידת הנחישות שלנו, מופעלים מיוחדים של הקוד הגנטי שלנו. זה תוצאות בהופעתו של דפוס חדש של הנחיות גנטיות. בניגוד למה שמדענים האמינו בעבר, הגנים שלנו נשארים פעילים, ניתנים לגיבוש ונוזל {לאורך|כל אורך חיינו.

עד התגליות הללו הונו, החוכמה שהתקבלה הייתה שהתכונות מאפשרות לנו להניח כמו עורכי דין או לשאוף למצוינות או להתקל את האומץ והכריזמה להוביל נו שחולקו לנו – או לא – בלידה. זה נתפס כאמת שהמבנה העצבי שלנו הוכתב בעיקר על ידי הקוד הגנטי שירשנו מהורינו. אם היינו ברי מזל מספיק שירשנו גנים “חכמים”, היה צפוי שהיינו נועד לגדולה אם ההפך התרחש, נועדנו להיות אידיוט הכפר.

במציאות, הסיבה כך שמעט מאיתנו פורצים מהעובש אינה נובעת כלל מגנטיקה. זה בעיקר בגלל של המציאות כי, מוזר ככל שזה אולי נשמע, רובנו נכנעים לחוזקות שלנו במקום לעסוק בחולשות שלנו. אם אנו נוטים להיות מוכשרים טבעיים במתמטיקה, אנו נמשכים למתמטיקה. אם אנו מראים כישרון מוקדם באמנויות, אנו נמשכים לכיוון הזה. זה כדי ליצור חוזקות חדשות מאפס.

הפסיכולוג והתיאורטיקן קארל יונג תיאר את האירוניה הזו בספרו פסיכולוגית סוגים:

“מפגש מראה שזה בקושי בר השגה שמישהו-1 יביא את כל הפסיכולוגיות שלו מתפקדים להתפתחות בו-זמנית. המצבים היפים של החברה כופים על אדם ליישם את עצמו ראשון ובראש ובראשונה להבחנה של הפונקציה שבה הוא הכי מוכשר מטבעו, או שמספק את ההפרודוקטיבי שלו מסמן להישג חברתיות. מאוד לעתים קרובות, אכן בתור חוק בסיסי, גבר מזהה את עצמו נוסף או פחות לגמרי עם הפונקציה המועדפת ביותר, לכן הפונקציה הכי מפותחת.”

בהתחשב בעובדה ש זמנו של יונג, בכל זאת, מדעני מוח גילו שהנטייה האנושית להיצמד לנתיב ההתנגדות הקטנה ביותר אינה רק אירונית אלא מונעת. כעת אנו יודעים שהמוח מתחזק, בונה בבאופן ניכר ברמה גבוהה, כאשר אנו מכריחים את עצמנו לעשות לשקול עורך דין גירושין בחיפה .

עד עכשיו, אולי לא חשבת על עצמך כמנהיג. אבל זו לא סיבה לחשוב שאתה לא יכול להיות 1 אם המוטיבציה שלך חזקה מספיק. הראשונה שאילתה לשאול את עצמך הוא זה: מה זה מתכוון להיות מנהיג?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *